Nový systém správy uživatelských účtů na Biofilms.cz

Nový systém správy uživatelských účtů na Biofilms.cz
23. 11. 2024
Sdílet

Nový systém správy uživatelských účtů na Biofilms.cz

V minulosti bylo na Biofilms.cz možné přiřadit jeden uživatelský účet pouze k jedné firmě (IČO). Uživatelé tak museli mít pro každou firmu unikátní e-mail. V září 2024 jsme tento systém zjednodušili a umožnili spravovat více firem z jednoho uživatelského účtu.

Nyní vám tedy stačí jediný uživatelský účet (např. martin.novak@gmail.com) pro správu a přehled objednávek všech firem, ke kterým máte přiřazena oprávnění.

Pokud chcete sloučit více uživatelských účtů do jednoho, neváhejte nás kontaktovat. Po sloučení můžete spravovat všechny své firmy v rámci tří různých úrovní přístupu.


Úrovně uživatelských oprávnění

Úroveň přístupu Práva uživatele Omezení uživatele
1. Administrátor (Správce firmy) - Vidí všechny objednávky firmy.
- Může objednávky rušit, upravovat a vytvářet.
- Vidí faktury, stav úhrad a může platit online.
- Nemá omezení.
2. Finance (Fakturační kontakt) - Vidí všechny objednávky firmy.
- Vidí faktury, stav úhrad a může platit online.
- Nemůže objednávky rušit, upravovat ani vytvářet.
3. Přebírající (Zadavatel objednávky) - Vidí pouze konkrétní objednávky, které sám zadal.
- Může tyto objednávky rušit, upravovat a vytvářet.
- Vidí fakturu, stav úhrady dané objednávky a může platit online.
- Nemá přístup k ostatním objednávkám dané firmy.

Automatické přiřazení práv při změně systému

Při upgradu systému byl každé firmě automaticky přiřazen jeden výchozí uživatelský účet s oprávněním Administrátor. Oprávnění Finance nebylo přiřazeno automaticky.

Pokud jste zástupcem firmy a potřebujete upravit oprávnění (např. přidat účet s oprávněním Administrátor nebo Finance), a nemáte přístup k administrátorskému účtu, kontaktujte nás prostřednictvím emailu, telefonu nebo Vám informace rádi doplníme na místě.

Registrace účtu a synchronizace historie objednávek na biofilms.cz

Pokud jste v minulosti u Biofilms nakupovali, ale nemáte přístup ke svému uživatelskému účtu, stačí se zaregistrovat jako nový zákazník na našem webu (registrace). Systém automaticky rozpozná váš e-mail, propojí jej s vaší historií objednávek a faktur a umožní vám zpětný přístup ke všem záznamům.

Aktivace účtu

Pokud jste již účet používali, ale při obnově hesla na stránce zapomenuté heslo se zobrazí hlášení „Uživatel nemá aktivovaný účet,“ postupujte stejně. Registrací nového účtu daný účet reaktivujete. Historie objednávek, faktur a dalších údajů bude automaticky zpětně spárována s vaším e-mailem.