Pozadí

Filtrovat

Aktuálně

  • Garance nejnižší ceny

    Garance nejnižší ceny

  • Večerní vyzvednutí zdarma

    Večerní vyzvednutí zdarma

  • Doprava techniky na plac i zpět

    Doprava techniky na plac i zpět

  • Pojištění techniky v rámci ceny

    Pojištění techniky v rámci ceny

  • Jsme vám kdykoliv dispozici

    Jsme vám kdykoliv dispozici

Často kladené dotazy

Jeden zápůjční den se NErovná 24 hodinám. Jeden zápůjční den Vám budeme účtovat, pokud si techniku vyzvednete večer po 18h nebo v noci den předem a vrátíte druhý den do večera/noci. Popřípadně až další den ráno (příklad: 1 zápůjční den = technika byla vyzvednutá 9.3. po 18h nebo 10.3. do 10h a vrácena byla 10.3. do noci, popř 11.3. do 10h ráno). Pokud si však techniku vyzvednete odpoledne a vrátíte ji druhý den odpoledne, budeme Vám účtovat 2 dny. Pro nás to totiž znamená, že technika bude blokována na 2 dny.

Od nového zákazníka potřebujeme při vyzvednutí doklad totožnosti obsahující adresu trvalého bydliště. Zároveň pokud není předem domluveno jinak, tak vždy nový zakazíci musí objednávku zaplatit nejdéle při vyzdenutí na pobočce platební kartou vydanou na vlastní jméno. V případě, že zápujčka není na firmu kde je přebírající jednatel nebo se zákazník není schopen prokázat referencemi (webovky / youtube / vimeo / instagram / faceboook apod) tak od zákazníka budeme chtít zálohu na zapůjčenou techniku ve výši 50-70% nákupních cen.

V případě objednávky na poslední chvíli účtujeme příplatek vypočítaný podle velikosti objednávky a potřebného času na přípravu a vyskladnění objednávky. Částka za expresní příplatek se dopočítává dynamicky v kroku - doprava.