Vypůjčení a vrácení zboží

Pokud jste nový zákazník

Od nového zákazníka potřebujeme při vyzvednutí doklad totožnosti obsahující adresu trvalého bydliště. Zároveň, pokud není předem domluveno jinak, tak vždy nový zákazníci musí objednávku zaplatit nejdéle při vyzvednutí na pobočce platební kartou vydanou na vlastní jméno. V případě, že zápůjčka není na firmu kde je přebírající jednatel nebo se zákazník není schopen prokázat referencemi (webovky / youtube / vimeo / instagram / faceboook apod.) tak od zákazníka budeme chtít zálohu na zapůjčenou techniku ve výši 50 - 70% nákupních cen.

Kde si mohu vyzvednout techniku

Na naší adrese Petrská 18, Praha 1 a v Brně na adrese Kounicova 2b, Brno

Kde a kdy techniku vrátit

Techniku nám přineste na místo původního vyzvednutí. Prosíme o vrácení, dle smlouvy o vypůjčení.

Mohu si techniku nechat dopravit?

Ano, veškeré informace o dopravě techniky najdete ZDE (doplním odkaz).

Co je to lastminute?

V případě objednávky na poslední chvíli účtujeme příplatek vypočítaný podle velikosti objednávky a potřebného času na přípravu a vyskladnění objednávky. Částka za expresní příplatek se dopočítává dynamicky v kroku - doprava.

Nevrácené příslušenství

V případě, že nevrátíte pronajatou techniku – příslušenství – včas (tj. v den skončení doby nájmu), dojde automaticky k prodloužení doby nájmu a bude účtováno denní nájemné za danou položku ponížené o 50 %. Jakmile příslušenství vrátíte, bude vám vystavena faktura.

Například, pokud jste měli vrátit paměťovou kartu do 20. 8. 2022 v 18:00, ale vrátili jste ji až 24. 8. 2022 16:00, bude Vám účtováno 50 % z denního nájemného za paměťovou kartu za období od 20. 8. 2022 18:00 do 24. 8. 2022 16:00 (tedy 4* denní nájemné * 50 %).

Aktuální cenu za nevrácené příslušenství najdete v detailu objednávky ve svém uživatelském účtu a v SMS zprávě. V případě nahlášení ztráty se kromě náhrady škody za ztracené položky také účtuje nájemné do data nahlášení ztráty.

Kontakty v rámci objednávky

Přebírající kontakt

  • voláme mu pokud něco nevychází a řešíme technicky

  • chodí sem sms o připravenosti

  • chodí sem sms o nevráceném příslušenství

  • vidí stav úhrady a faktury konkrétní objednávky

  • fyzicky ručí za objednávku u biofilms

  • nechodí sem automaticky faktura  (leda po domluvě)

  • má přístup k online editaci objednávky v rámci účtu z daného emailu

Fakturační kontakt

  • chodí sem faktura

  • chodí sem upomínky o fakturách formou e-mailu/sms

  • přebírá komunikaci pokud přebírající kontakt nereaguje

  • pokud existuje pouze jeden kontakt v rámci firmy tak má přehledný přístup ke všem fakturám

Pokud potřebujete přidat další kontakt (kopii) faktur na Vaši účetní nebo fakturační email, můžete tak udělat zasláním e-mailu s požadavkem na faktury@biofilms.cz. Tento email pak dostává všechny kopie e-mailu na danou firmu mimo kontakt v objednávce.

Fakturační vs přebírající kontakt v objednávce

Pro usnadnění a zefektivnění procesu objednávky máme na webu možnost přidat druhý kontakt v rámci objednávky a to fakturační kontakt. Tím se rozdělí část procesu objednávky mezi dva kontakty. Pro přidání fakturačního kontaktu zaškrtněte políčko “techniku pouze přebírám”.

U fakturačního kontaktu pak stačí zadat správný email který evidujeme v systému. V takovém případě nemusíte vyplňovat kromě IČO a emailu nic dalšího a načtou se nám data ze systému o názvu firmy, adrese a telefonu na kontakt (pole je povinné tak musíte alespoň proškrtnout nebo vyplnit 00000).

V případě že daný email v systému nemáme založí se nám nový fakturační kontakt s hodnotama zadanýma v objednávce.

Další kontakt

Zároveň budeme vždy rádi pokud nám do poznámky k obj napíšete kontakty na všechny technické složky kterých se objednávka týka. Tedy například kontakt na osvětlovače, 1AC, kameramana a další pokud se jich objednávka týká. Díky tomu můžeme řešit technické věci v rámci objednávky efektivněji a bez zbytečných prostředníků.